Forum » Foro Liga .₹HFML(ELITE/GROUP#1)#1 » ₹HEROES FUTBALL MANAGER CHAMPIONS CUP (₹HFMCC) | Date | |
---|---|---|
Username
3490 msgs.
Best scorer
|
Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: Sturgart said: Don't you see mine also @rccg..... Am so adraid now than before I pray i mak it out of d group,even if i mak it,can i even pas d round of 16 y not? If we met nko, can't u beat me ni? Hehehe,i don't even pray to play dat ur players Lol... D case might b like david and gola's own joor |
17/07/2014 16:32 |
- Div/Gr | ||
Username
5280 msgs.
Golden Ball
|
RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: Sturgart said: Don't you see mine also @rccg..... Am so adraid now than before I pray i mak it out of d group,even if i mak it,can i even pas d round of 16 y not? If we met nko, can't u beat me ni? Hehehe,i don't even pray to play dat ur players Lol... D case might b like david and gola's own joor Lolz,c u,dat kind tn on sm? |
17/07/2014 16:43 |
- Div/Gr | ||
Username
3490 msgs.
Best scorer
|
Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: Sturgart said: Don't you see mine also @rccg..... Am so adraid now than before I pray i mak it out of d group,even if i mak it,can i even pas d round of 16 y not? If we met nko, can't u beat me ni? Hehehe,i don't even pray to play dat ur players Lol... D case might b like david and gola's own joor Lolz,c u,dat kind tn on sm? Y not?... SHEY a Dv 6 manager (david) no beat Emelie (gola) last season ni |
17/07/2014 16:48 |
- Div/Gr | ||
Username
5280 msgs.
Golden Ball
|
RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: Sturgart said: Don't you see mine also @rccg..... Am so adraid now than before I pray i mak it out of d group,even if i mak it,can i even pas d round of 16 y not? If we met nko, can't u beat me ni? Hehehe,i don't even pray to play dat ur players Lol... D case might b like david and gola's own joor Lolz,c u,dat kind tn on sm? Y not?... SHEY a Dv 6 manager (david) no beat Emelie (gola) last season ni Lolz,emelie no get gud squad dat tym,na mistake in tactics cus am |
17/07/2014 16:59 |
- Div/Gr | ||
Username
3490 msgs.
Best scorer
|
Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: Sturgart said: Don't you see mine also @rccg..... Am so adraid now than before I pray i mak it out of d group,even if i mak it,can i even pas d round of 16 y not? If we met nko, can't u beat me ni? Hehehe,i don't even pray to play dat ur players Lol... D case might b like david and gola's own joor Lolz,c u,dat kind tn on sm? Y not?... SHEY a Dv 6 manager (david) no beat Emelie (gola) last season ni Lolz,emelie no get gud squad dat tym,na mistake in tactics cus am Wu told u I can't too |
17/07/2014 17:48 |
- Div/Gr | ||
Username
458 msgs.
First-team player
|
Hey....dis 1 naw group of death*5....i wonder if i will b thru 2 d next round Edited by skypour 17-07-2014 19:33 |
17/07/2014 17:51 |
- Div/Gr | ||
Username
5280 msgs.
Golden Ball
|
RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: RCCG said: Vicflo said: Sturgart said: Don't you see mine also @rccg..... Am so adraid now than before I pray i mak it out of d group,even if i mak it,can i even pas d round of 16 y not? If we met nko, can't u beat me ni? Hehehe,i don't even pray to play dat ur players Lol... D case might b like david and gola's own joor Lolz,c u,dat kind tn on sm? Y not?... SHEY a Dv 6 manager (david) no beat Emelie (gola) last season ni Lolz,emelie no get gud squad dat tym,na mistake in tactics cus am Wu told u I can't too U mean u can reduce ur team avg. |
17/07/2014 18:48 |
- Div/Gr | ||
Username
3490 msgs.
Best scorer
|
skypour said: Hey....dis 1 naw group of death*5....i wonder if i will b thru 2 d next round Edited by skypour 17-07-2014 19:33 U dont really need to wonder bro cuz u can't make t to d next round ....lol |
17/07/2014 20:24 |
- Div/Gr | ||
Username
458 msgs.
First-team player
|
Y do u hv 2 say dat.....well let wait and c | 17/07/2014 23:13 |
- Div/Gr | ||
Username
3490 msgs.
Best scorer
|
skypour said: Y do u hv 2 say dat.....well let wait and c Re u saying you can? |
17/07/2014 23:19 |
- Div/Gr | ||